God loves you. “ The Lamb, who was killed before the origin of the world, is a man who has received support, splendor, wisdom, power, refinement, whole month, respect, faith and silt। Let him be glorified forever. ”Now came true Amen। In this world you have received everything but so far Jesus has not believed in Christ, you are the saddest and most righteous man ! The poorest people on earth are not without money but without Jesus Amen ! Your first need and need is the forgiveness of eternal security sins, salvation and eternal life – “ Behold, the Lamb of God who has raised the sin of the world’।And he is atonement for our sins, and not only for us, but also for the sins of the whole world। The only Creator God – Ekmatra Caste Man – Ekkatra Blood Red – Ekkatra Problem Sin – Ekkatra Solution Jesus Christ Do you know that there is eternal life even after the deer only God loves you ! Because God loved the world so much that he gave it to his only born Son – No one who believes in him is unhappy, But he may have eternal life, but God reveals his love for us: Christ died for us when we were sinners। Because you are saved by grace by faith; And it is not from you, it is God’s donation; He who is waking up to my door every day hears me waiting for the pillars of my doors, Blessed is that man। But God reveals his love for us: Christ died for us, while we are sinners। But in all these things we are even more than the winners by him, who loved us। Because I have been completely unarmed, neither death nor life, nor angels, neither the princes, nor the rights, nor the things that come from now, nor the things that come later, neither the heights, nor the deep, Neither any other creation can separate us from the love of God in our Lord Christ Jesus। Love is in this – not that we loved God, but that He loved us and sent his Son to be atone for our sins। For God made sin for us, who did not know that we would be the righteousness of God। Jesus said to him: “ Bato, truth and life are me; No one comes to the Father except me. ” Your word is a light for my feet, and a light for my way। I cried before Miramire fell bright; I hope in your word। My eyes are open at night’s guard to meditate on your word। And call me on the day of the storm; I will deliver you, and you will raise me। He cures those with broken hearts and binds them to the ointment of their injuries। You will be in me and ask for whatever you want if my words are in you, and that will be done for you।
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print
Pocket
OK

The Bible Revelation 01:03.

 

Lees en Hoor.

3 Geseënd  is hy wat lees, [anaginosko] en [kai] die wat [akouo] die woorde [logos] van hierdie profesie hoor, [propheteia] en [kai] hou [tereo] die dinge wat geskrywe is [grapho] ] daarin [en]: [autos] vir [gar] die tyd [kairos] is op hande. [eggus] KJV-Interlineêr

3 Geseënd is hy wat die woorde van die profesie lees en die wat hoor en ag gee op die dinge wat daarin geskrywe is; want die tyd is naby. NASB


Jy kan mense wêreldwyd help. Maak asseblief ‘n klein skenking.
Maak ‘n verskil in iemand anders se lewe.

Openbaring

Die hele Bybel is die openbaring van Jesus Christus. Alhoewel Jesus Christus God is en die hele geskrifte van God kom, is Jesus as die Seun van God die verteenwoordigde middelaar tussen God en die mens en ontvang daarom Sy opdrag van die Vader. En op sy beurt kommunikeer God se Woord, deur die Heilige Gees, wat die openbaarder van die Skrif is, aan die mensdom.

Anders as alle ander godsdienste en oortuigings, is daar net een waarheid en een bron van waarheid, wat God die Vader is. En ons het toegang tot daardie waarheid op slegs een manier en dit is deur Jesus Christus, wat ons Here en Verlosser is. En dit word so hierin gestel sodat almal wat hierdie woorde lees, sal weet dat hulle die waarheid is, en dat dit sal gebeur op God se gemak.

‘Geseënd’, ‘makarios’, is die resultaat, wat gaan na diegene wat hul konsekwente daaglikse studie van God se Woord volg.

Jy kan nie net lees en vergeet wat jy gelees het nie. Maar jy moet studeer op ‘n wyse wat versoenbaar is met God se opdragte, waar jy die inligting wat jy geleer het leer en, begryp en besit, sodat jy dit in jou lewe kan gebruik. Maar meer as dit, soos ons sal sien wanneer ons by die sewe geeste kom, in die volgende vers, is daar ‘n spesifieke prosedure vir leer en vir jou vooruitgang in jou geestelike lewe.

Genesis het in die begin by God begin, want God is nie net die begin nie maar die bron van alles in die skepping. Let daarop dat God nie deel van die skepping is nie. God het vooraf die skepping bestaan, en is nie deel daarvan nie. God het die heelal geskep, tog is God buite die heelal. So, hier in Openbaring, soos Johannes die hoofstuk begin, word die volgorde van prioriteite eers uiteengesit. Ons sal later al die cool goed oor drake en gevegte en so lees, maar in die begin van hierdie boek word die belangrikste dinge behandel – jou geestelike kennis en groei.

Eerstens is daar God wat aan Jesus Christus onderrig gegee het. Christus is ons middelaar en ons skakel met God die Vader. Maar daar moet ‘n meganisme wees wat daardie skakel volledig maak tussen ons en God, en daardie meganisme is Bybelleerstellings.

Eers die evangelie wat ons in God se familie bring en dus in ‘n potensiële posisie vir ‘n verhouding met God. Dan is daar die leerstelling, of die res van die inhoud van die Skrif, wat die bron is van ons geestelike groei, en wat ‘n groter verhouding met God moontlik maak.

Die resultaat is seën. Seën vir enigiemand, en dit is gewaarborg, wat Bybelleerstellings bestudeer, wie luister, wie hoor, wie behou en wat die leerstellings wat hulle geleer het, toepas (gee op) in hulle daaglikse lewens. Dit begin alles met jou houding teenoor leerstellings, ‘hoor’ of om positief genoeg te wees om die hele afstand van leer te gaan tot die punt van geestelike volwassenheid.

Hoekom?

Want die tyd is min, of naby, soos Johannes ons waarsku. Die geskiedenis beweeg vinnig na ‘n einde. As die Kruis in 30 nC plaasgevind het, dan is ons 1 979 jaar in hierdie Kerktydperk (vanaf die jaar 2009). Onthou dat Christus in die Tydperk van Israel gebore is, en hierdie Kerktydperk het 50 dae na die Kruis begin, met Pinkster, en ons Kerktydperk het voortgeduur tot vandag toe. Ons Dispensasie sal voortduur totdat die aantal gelowiges vir hierdie Koninklike Familie voltooi is, en sal eindig by die wegraping van die kerk. God alleen weet wanneer die aantal gelowiges voltooi sal wees. En aangesien God die bron van orde en beplanning is, is daar beslis ‘n tyd voorafbepaal vir daardie gebeurtenis om te gebeur. God doen niks lukraak of arbitrêr nie. Niks in die lewe, herhaal, niks in die lewe gebeur per ongeluk nie.

Maar hier word ons gewaarsku dat die tyd min is, of naby is. Die betekenis van die woord, ‘eier’, naby, gereed, hand by die gashendel, gedruk, arm gebuig tot die punt van pyn, ‘n geboë arm. OK, so wat beteken dit alles?

God het, by die Kruis, al die geskiedenis voltooi wat nodig is om te voltooi sodat die geskiedenis tot ‘n einde kan kom. God is gereed wat die mensdom en engele betref, en kan enige oomblik die prop op die geskiedenis en die engelekonflik trek. Die volgende profesie in tyd is dié van die wegraping van die kerk. Dit is op hande en was vandat Johannes hierdie woorde geskryf het en hierdie brief aan die kerke gepubliseer het terug in 96 nC.

So van daardie stadium af, en aangesien die Bybel dan voltooi is, sê God vir ons dat die tyd altyd min is. Hy hoef nie te wag vir die nasies om rondom Israel te vorm nie. God hoef nie te wag dat die magsfere na die noorde, suide gevorm word nie. oos en wes. God hoef nie te wag vir die konings van die ooste om aan bewind te kom nie, of enige ander koning vir die saak. Sedert die eerste eeu is daardie stadium vir die wegraping en die finale gebeure van die geskiedenis gedek.

God se hand en arm staan ​​op die hefboom, arm gebuig, spiere wat gereed is om die geskiedenis in sy volgende fase te stoot.

Dus die waarskuwing aan elkeen van ons. Moenie uitstel in jou geestelike groei nie. Moenie dit uitstel wat jy vandag behoort te doen nie, om jou Bybel te bestudeer en in jou geestelike lewe groot te word.

Jou oorhoofse doel in die lewe in geestelike vooruitgang tot volwassenheid. Jou hele ewige toekoms hang daarvan af. Jy sal óf ‘n laer klas, óf hoër klas burger in die hemel wees. Daar is geen gelykheid in die hemel nie, aangesien almal nie dieselfde belonings sal hê nie. Almal sal nie dieselfde krone, toekennings, seëninge hê nie, verder as die basiese seëninge, en die ewigheid is ‘n lang tyd vir hierdie verskille om te duur.

Geleentheid is nou en wanneer jou dood plaasvind, of wanneer die wegraping plaasvind, dan sal jou geleenthede vir vooruitgang in jou geestelike lewe in hierdie huidige lewe eindig. En wat jy geestelik, in jou siel, in hierdie lewe het, is wat jy saam met jou hemel toe sal neem vir jou hersiening en aanbieding van belonings deur Christus by die Regterstoel van Christus.

Moet dus nie mislei word nie. Die hele Skrif kom van God, en dit kom deur slegs een bron, Jesus Christus.

Bestudeer dus leerstellings, leer dit en hou dit asof dit die grootste skat in jou lewe is, want …. dit is.

Die arm van Jesus Christus is tot die maksimum gebuig, Sy hand hou styf vas aan die hefboom van die menslike geskiedenis. Wanneer God die Vader die presiese oomblik aandui wanneer die geskiedenis van koers sal verander (die Wegraping), dan sal Christus daardie hefboom gooi (simbolies) en gebeure sal begin plaasvind is ‘n baie vinnige opeenvolging.

Vir diegene wat werklik hierdie woorde (Openbaring) lees of hoor en diegene om te volg, en daaruit te leer, dan sal seën in hulle lewe plaasvind. Vir diegene wat nie belangstel nie, dan sal iets erger, nie seën nie, in hul lewe gebeur.

Vorige studie   —  Volgende studie

Hierdie studies is deel van die massiewe daaglikse studie-webwerf by DailyBibeStudy.Org, en is geskryf sodat jy na Christus kan kom as jy dit nog nie gedoen het nie, en dus nie vir ewig verlore gaan nie.

En as jy reeds in Christus geglo het, dan is hierdie studies geskryf sodat jy kan leer en verstaan ​​en groei in jou geestelike lewe, sodat jy tot die volle kennis van Christus kan kom, sodat jy jou sin en doel in die lewe kan vervul soos God dit vir jou bedoel het, en so kan jy kwalifiseer vir ‘n fenomenale ewige beloning wat jy vir ewig sal hê.

Om hierdie geleentheid om ‘n daaglikse studie te volg te ignoreer, beteken dat jy onvolledig, onvervuld sal wees en jy sal verloor, groot tyd.

Die Daaglikse Bybelstudie is aanlyn, wat dit moontlik maak soos nog nooit tevore in die ganse mensgeskiedenis nie, om te vorder in jou verhouding met God, deur Christus, en om jouself bo jou verbeelding te voltooi.

Maar elke persoon moet besluit om daardie verbintenis te maak. Niemand anders kan vir jou studeer nie. Jy moet dit self doen.

Hou in die Woord, Jes. 41:10.

For he that findeth me shall find life, and shall receive mercy from the Lord. But he that sinneth against me, harmeth his own soul; All those who hate me love death.’ Proverb. 8:35-36 But God shows his love for us in this: While we were still sinners, Christ died for us. Romans 5:8 He committed no sin, nor was any guile found in his mouth; He did not rebuke in return; He did not threaten when he suffered, but committed himself to the righteous judge. He Himself bore our sins in His own body on the cross, that we might die to sins and live to righteousness; By His stripes you were healed. 1 st. Proverb. 8:35-36 Nor is salvation in any other; For there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.” Acts 4:12 Jesus said to him: “I am the way, the truth, and the life; No one comes to the Father except through me.” John 14:6 Behold, he comes with the clouds, and every eye shall see him, even those who despise him; And all the tribes of the earth will mourn because of him. So be it! Amen! Revelation 1:7 And he was clothed in blood; And his name is called ‘Word of God’. Revelation 19:13 “And behold, I come quickly; And I have my reward to give to every man according to his work. I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.” Revelation 22:12-13 Note: Today people don’t even have time to go to heaven. Believe in Jesus Christ and you will receive forgiveness of sins, salvation and eternal life.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Translate »