God loves you. “ The Lamb, who was killed before the origin of the world, is a man who has received support, splendor, wisdom, power, refinement, whole month, respect, faith and silt। Let him be glorified forever. ”Now came true Amen। In this world you have received everything but so far Jesus has not believed in Christ, you are the saddest and most righteous man ! The poorest people on earth are not without money but without Jesus Amen ! Your first need and need is the forgiveness of eternal security sins, salvation and eternal life – “ Behold, the Lamb of God who has raised the sin of the world’।And he is atonement for our sins, and not only for us, but also for the sins of the whole world। The only Creator God – Ekmatra Caste Man – Ekkatra Blood Red – Ekkatra Problem Sin – Ekkatra Solution Jesus Christ Do you know that there is eternal life even after the deer only God loves you ! Because God loved the world so much that he gave it to his only born Son – No one who believes in him is unhappy, But he may have eternal life, but God reveals his love for us: Christ died for us when we were sinners। Because you are saved by grace by faith; And it is not from you, it is God’s donation; He who is waking up to my door every day hears me waiting for the pillars of my doors, Blessed is that man। But God reveals his love for us: Christ died for us, while we are sinners। But in all these things we are even more than the winners by him, who loved us। Because I have been completely unarmed, neither death nor life, nor angels, neither the princes, nor the rights, nor the things that come from now, nor the things that come later, neither the heights, nor the deep, Neither any other creation can separate us from the love of God in our Lord Christ Jesus। Love is in this – not that we loved God, but that He loved us and sent his Son to be atone for our sins। For God made sin for us, who did not know that we would be the righteousness of God। Jesus said to him: “ Bato, truth and life are me; No one comes to the Father except me. ” Your word is a light for my feet, and a light for my way। I cried before Miramire fell bright; I hope in your word। My eyes are open at night’s guard to meditate on your word। And call me on the day of the storm; I will deliver you, and you will raise me। He cures those with broken hearts and binds them to the ointment of their injuries। You will be in me and ask for whatever you want if my words are in you, and that will be done for you।
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print
Pocket
OK

WHY ARE THERE SO MANY DIFFERENT BIBLE TRANSLATIONS?

Alhoewel die Bybel oorspronklik in Hebreeus en Aramees geskryf is vir die Ou Testament en Grieks vir die Nuwe Testament, het ons vandag vertalings van die Skrifte in Engels. So hoe het ons hier gekom? Is alle weergawes akkuraat? Vandag gaan ons ondersoek hoekom daar soveel verskillende weergawes van die Bybel is.

Waarom kan daar nie net een Bybelvertaling wees nie?

Miskien vra jy hierdie vraag, en dit is geldig. Maar voordat ons op die negatiewe fokus, wil ek hê dat ons die vreugde en die groot eer moet oorweeg dat God se woord in ons taal vertaal is. Die meeste mense regoor die wêreld praat of lees nie die oorspronklike tale van die Skrif nie. Ons weet egter dat Jesus Sy dissipels gestuur het om hierdie goeie nuus van Sy lewe, dood en opstanding met die wêreld te gaan deel.

Matteus 28:19-20  – “Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees, en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het. En Ek is sekerlik altyd by julle tot aan die voleinding van die wêreld.”

Daar is mense wat onvermoeid werk om die evangelieboodskap, deur die Bybel, in elke taal te kry. Wycliffe Global het ‘n paar statistieke in September 2022 gedeel   , dat 9,7% van alle tale die volledige Bybel het, 49% van alle tale het ten minste ‘n bietjie Skrif.

Dus, voordat ons in hierdie onderwerp delf, mag ons die gawe en die voorreg onthou om selfs een volledige weergawe van die Skrif in ons Engelse taal te hê. Ons is in die top 10% regoor die wêreld. Nie net dit nie, maar ons het verskeie vertalings. Wat ‘n seën is dit nie, en een wat ons elke dag so dikwels miskyk.

Ons weet Jesus se hart en plan is om die boodskap van die evangelie aan elke nasie te bring. Die hemel het mense van elke nasie en elke taal teenwoordig. Ons word deur God genooi om te help om dit ‘n werklikheid te word. Openbaring 7:9  sê: “En hulle het ‘n nuwe lied gesing en gesê: U is waardig om die boekrol te neem en sy seëls oop te maak, omdat u geslag is en met u bloed vir God persone gekoop het uit elke stam en taal en volk ​​en nasie. U het hulle ‘n koninkryk gemaak en priesters om ons God te dien, en hulle sal op die aarde heers.’” (Sien ook:  Openbaring 7:9  en  Openbaring 14:6-7 .)

Die finaliteit en outoriteit van God se Woord

Die Bybel is ‘n verskeidenheid dokumente wat oorspronklik in een Heilige boek saamgestel is. Die Heilige Gees het hierdie Woorde geïnspireer; hulle is nie mensgemaak nie, hulle is Godgegewe.

Psalm 18:30 – “Wat God betref, sy weg is volmaak: die woord van die Here is onberispelik; Hy beskerm almal wat by Hom skuil.”

Jesaja 40:8  – “Die gras verdor en die blomme val, maar die woord van onse God is tot in ewigheid.”

Jesaja 55:11  – “So is my woord wat uit my mond uitgaan: dit sal nie leeg na My toe terugkeer nie, maar dit sal doen wat Ek begeer en die doel bereik waarvoor Ek dit gestuur het.”

Matteus 24:35  – “Die hemel en die aarde sal verbygaan, maar my woorde sal nooit verbygaan nie.”

2 Timoteus 3:16  – “Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, teregwysing, teregwysing en onderwysing in die geregtigheid, sodat die dienskneg van God volkome toegerus kan wees vir elke goeie werk.”

Hebreërs 4:12  – “Want die woord van God is lewend en kragtig, skerper as enige tweesnydende swaard, en dring deur tot die skeiding van siel en gees, van gewrigte en murg, en onderskei die gedagtes en voornemens van die hart. ”

As jy belangstel om die Bybel te lees in die volgorde waarin gebeure plaasgevind het, kyk na hierdie  Kronologiese Bybelleesplan .

Die 3 tipes Engelse vertalings

Volgens  The Chara Project is daar drie soorte vertalings in Engels.

1.  Letterlike/Formele vertalings  (ook bekend as Woord-vir-Woord)

Chara deel, “Poging om die vorm en betekenis van die oorspronklike taal in woorde, grammatika en struktuur so na as moontlik aan die skrywer se oorspronklike bedoeling te hou. Leesbaarheid en verstaanbaarheid is nie die primêre fokus nie.”

Wanneer iemand die oorspronklike taal van die Bybel neem en dit in ons taal plaas, lees dinge dalk nie altyd so glad nie. ‘n Woord-vir-woord weergawe is egter die naaste vertaling van hoe die sinne vanaf die eerste manuskripte in Engels gevorm is.

Bybelversies wat letterlik is : NASB, ESV, KJV en NKJV

2.  Leesbare/dinamiese vertalings  (ook bekend as Gedagte-vir-Gedagte)

Chara deel, “Pogings om die oorspronklike betekenis oor te dra en om leesbaar te wees in kontemporêre Engels, met behulp van taal en idiome wat deur moderne lesers verstaan ​​sal word.”

Bybelversies wat leesbaar is : NIV en NLT

3. Geparafraseer

Chara deel, “Daar is minder klem op die gebruik van die werklike woorde van die Hebreeus en Grieks en word dikwels nie as ‘n amptelike vertaling van die Bybel beskou nie.”

Bybelweergawes wat geparafraseer word:  NiRV, TLB en Die Boodskap

Spesiale Nota : Daar is ‘n 4de kategorie wat deur sommige erken word. Die CSB en NRSV sou val onder hierdie genoem:  Betekenis-vir-Betekenis . Hierdie weergawes is een stap onder Letterlik en een stap bo Leesbaar.

Waar gaan ons van hier af?

Het jy ‘n Bybel? Indien wel, is dit wonderlik! Om in God se Woord te kom, is noodsaaklik om in ‘n verhouding met Hom te groei. Hy is ons hoop en ons vreugde. Om Sy Woord te lees en platforms soos Bybelstudiehulpmiddels te gebruik om ons by te staan, lei ons uiteindelik na die doel om Christus te leer ken en Hom eer te bring.

Persoonlik sal ek ‘n Letterlike of ‘n Leesbare Bybel weergawe as jou  hoofbybel  aanbeveel . Om ‘n geparafraseerde Bybel te hê is egter nie ‘n “slegte” ding nie, dit gaan net nie baie akkuraat wees met wat God eintlik gesê het nie, maar eerder ‘n idee oordra.

Oorweeg die konsep om ‘n vitamien of ‘n aanvulling te neem. Hulle is nuttig, maar hulle is nie gelykstaande aan die eet van ‘n gesonde dieet nie. Wanneer dit egter met regte groente, proteïene, ens. gepaar word, kan ‘n vitamien help om die regte fondament te ondersteun. Niks kan God se Woord vervang nie; ons word geroep om nie Sy Woord by te voeg of weg te neem nie. Wanneer ons dus in parafraseergebied kom, sal ek dit nie in dieselfde kategorie plaas as letterlike of leesbare vertalings nie, alhoewel hulle kan help met ons hedendaagse begrip. Parafrase kan meer van iemand se interpretasie wees, daarom is dit voordelig om vertalings te vergelyk.

Onthou ook altyd dat die belangrikste deel die kernboodskap van die Bybel is: die evangelie van Jesus as die enigste weg tot  verlossing , die identiteit van God as  Drie-eenheid en Skepper, en dat ons almal gesondig het en te kort skiet aan God se heerlikheid. Die gevare aan weerskante kan wettisisme of ongehoorsaamheid word. Ons wil God se Woord met integriteit handhaaf, maar ook nie so gebonde wees aan ‘n spesifieke weergawe dat ons die boodskap van die Bybel as geheel en doel daarvan mis nie.

Terwyl jy deur die boekwinkel kyk vir jou volgende Bybel, oorweeg hierdie ander weergawes. As jy ‘n eerste Bybel vir ‘n jong kind koop, oorweeg die leesbaarheid vir begrip. Soos jy ‘n nuwe tipe wil probeer, oorweeg ‘n ander weergawe om deur te lees en met God te verbind. Aan die einde van die dag, laat ons dankbaar wees. Eer aan God dat ons die Bybel in Engels het. Dankie Jesus vir U reddende boodskap van ewige hoop vir almal wat in U glo. 

For he that findeth me shall find life, and shall receive mercy from the Lord. But he that sinneth against me, harmeth his own soul; All those who hate me love death.’ Proverb. 8:35-36 But God shows his love for us in this: While we were still sinners, Christ died for us. Romans 5:8 He committed no sin, nor was any guile found in his mouth; He did not rebuke in return; He did not threaten when he suffered, but committed himself to the righteous judge. He Himself bore our sins in His own body on the cross, that we might die to sins and live to righteousness; By His stripes you were healed. 1 st. Proverb. 8:35-36 Nor is salvation in any other; For there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.” Acts 4:12 Jesus said to him: “I am the way, the truth, and the life; No one comes to the Father except through me.” John 14:6 Behold, he comes with the clouds, and every eye shall see him, even those who despise him; And all the tribes of the earth will mourn because of him. So be it! Amen! Revelation 1:7 And he was clothed in blood; And his name is called ‘Word of God’. Revelation 19:13 “And behold, I come quickly; And I have my reward to give to every man according to his work. I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.” Revelation 22:12-13 Note: Today people don’t even have time to go to heaven. Believe in Jesus Christ and you will receive forgiveness of sins, salvation and eternal life.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

John Wesley

John Wesley John Wesley (28 June 1703 – 2 March 1791) was a British cleric, theologian, and evangelist, who was a leader of a revival movement within the Church of England known as Methodism. The societies he founded

Read More »
Translate »