God loves you. “ The Lamb, who was killed before the origin of the world, is a man who has received support, splendor, wisdom, power, refinement, whole month, respect, faith and silt। Let him be glorified forever. ”Now came true Amen। In this world you have received everything but so far Jesus has not believed in Christ, you are the saddest and most righteous man ! The poorest people on earth are not without money but without Jesus Amen ! Your first need and need is the forgiveness of eternal security sins, salvation and eternal life – “ Behold, the Lamb of God who has raised the sin of the world’।And he is atonement for our sins, and not only for us, but also for the sins of the whole world। The only Creator God – Ekmatra Caste Man – Ekkatra Blood Red – Ekkatra Problem Sin – Ekkatra Solution Jesus Christ Do you know that there is eternal life even after the deer only God loves you ! Because God loved the world so much that he gave it to his only born Son – No one who believes in him is unhappy, But he may have eternal life, but God reveals his love for us: Christ died for us when we were sinners। Because you are saved by grace by faith; And it is not from you, it is God’s donation; He who is waking up to my door every day hears me waiting for the pillars of my doors, Blessed is that man। But God reveals his love for us: Christ died for us, while we are sinners। But in all these things we are even more than the winners by him, who loved us। Because I have been completely unarmed, neither death nor life, nor angels, neither the princes, nor the rights, nor the things that come from now, nor the things that come later, neither the heights, nor the deep, Neither any other creation can separate us from the love of God in our Lord Christ Jesus। Love is in this – not that we loved God, but that He loved us and sent his Son to be atone for our sins। For God made sin for us, who did not know that we would be the righteousness of God। Jesus said to him: “ Bato, truth and life are me; No one comes to the Father except me. ” Your word is a light for my feet, and a light for my way। I cried before Miramire fell bright; I hope in your word। My eyes are open at night’s guard to meditate on your word। And call me on the day of the storm; I will deliver you, and you will raise me। He cures those with broken hearts and binds them to the ointment of their injuries। You will be in me and ask for whatever you want if my words are in you, and that will be done for you।
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print
Pocket
OK

Die glorieryke, lewensveranderende verskil tussen genade en barmhartigheid

Die Here is genadig en barmhartig, lankmoedig en groot van goedertierenheid. ( Psalm 145:8 )

Wat presies is die verskil tussen genade en barmhartigheid?

En hoekom maak dit selfs saak? Kan ons dit nie net uitruilbaar gebruik nie?

Nope. As ons dit doen, mis ons ‘n paar heerlike waarhede.

God se genade en God se genade is nie dieselfde dinge nie, al is die verskille subtiel, en hulle word dikwels saam genoem.

In baie opsigte oorvleuel hulle; gewoonlik wanneer God sy genade uitstort, stort hy ook sy genade uit.

Kom ons duik ‘n bietjie dieper hierin.

Genade en barmhartigheid is albei manifestasies van God se liefde en deernis

Voordat ons die heerlike verskil tussen genade en barmhartigheid ondersoek, moet ons sien hoe hulle ooreenstem.

Nie een is verdien nie. God het medelye met sondaars wat sy toorn verdien.

Hoekom? Ek weet nie.

En hy is ook genadig teenoor diegene wat hom nie liefhet nie en hom nooit bedank nie. Maar God stort sy barmhartigheid en genade uit veral op diegene wat Hy deur Jesus red.

Die eenvoudigste manier om die verskil tussen genade en barmhartigheid te verstaan, is dat dit keersye van die muntstuk van sy liefde is.

Met ander woorde, God se genade gee NIE aan sondaars wat hulle VERDIEN NIE.

En God se genade is om POSITIEF aan sondaars te GEE wat hulle NIE VERDIEN NIE.

Die Glorie Van God se Genade

Die Hebreeus vir “barmhartig” beteken “deernisvol” of “vol deernis”. Dit beteken “om te buig of te buig in vriendelikheid teenoor ’n mindere; om te bevoordeel, te skenk”

Maar U, Here, is ‘n barmhartige en genadige God, lankmoedig en groot van goedertierenheid en trou. ( Psalm 86:15 )

Dit is genade: Ons het almal gesondig teen ‘n heilige God. Ons verdien ewige toorn in die hel. Maar in sy genade het God die toorn wat ons verdien het aan die kruis oor Jesus uitgestort, sodat ons sy toorn kon ontvlug.

Want terwyl ons nog swak was, het Christus op die regte tyd vir die goddelose gesterf. ( Romeine 5:6 )

…maar God bewys sy liefde vir ons daarin dat Christus vir ons gesterf het toe ons nog sondaars was. ( Romeine 5:8 )

Om redes wat net aan God bekend is, alhoewel ons in sy gesig gespoeg het, sy wette verbreek het, hom verwerp en hom ongehoorsaam was, het hy medelye met ons gehad.

God het geen behae daarin om mense te straf nie, selfs diegene wat hom verwerp en hom heeltemal haat. So in sy genade het hy ons nie gegee wat ons verdien nie, ewige straf, sy oneindige toorn. In plaas daarvan het hy in sy genade sy toorn op sy geliefde Seun uitgestort.

Jesus hoef nie vir ons te sterf nie. Hy hoef nie vir ons sondes te betaal nie. Maar ons God is barmhartig en genadig. Hy het dus nie vir ons gegee wat ons verdien nie. Hy het dit vir Jesus gegee.

As dit al was wat hy gedoen het, sou dit ongelooflik gewees het. As God ons bloot van die hel gespaar het, sou dit oneindige genade gewees het.

Al het hy niks anders vir ons gedoen nie. Selfs as ons sou sterf, hou dan op om te bestaan. Al sou ons nooit hemel toe gaan of hom ken nie.

Dit sou steeds oneindige genade vir ons gewees het, om NIE vir ons te gee wat ons VERDIEN HET NIE.

Die verskil tussen genade en barmhartigheid is dat genade nie kry wat ons verdien nie. 

Die skoonheid van God se genade

Maar nie net is God oneindig genadig nie, hy is oneindig genadig. In sy genade het Hy nie net sy toorn teruggehou nie, maar Hy het ons positief gered:

Want uit genade is julle gered, deur die geloof . En dit is nie jou eie toedoen nie; dit is die gawe van God… ( Efesiërs 2:8 )

Die Grieks vir “genade”, “charis” beteken: vriendelikheid, guns, “‘n gawe of seëning wat deur Jesus Christus aan die mens gebring is”, of “goedheid wat aan iemand skenk wat hy nie verdien het nie” (Strongs)

Sien jy die verskil? In sy genade weerhou God WAT ONS WERD; in sy genade hoop God oneindige seëninge op ons wat ONS NIE VERDIEN NIE. In genade weerhou Hy wat ons VERDIEN HET – ewige toorn; en in genade stort oor ons uit wat ons NOOIT KAN VERDIEN nie: Ewige lewe, oneindige vreugde, een wees met Christus, gelykvormig aan Christus.

Genade is God se gratis gawe van sy onverdiende, onverdiende guns.

God se genade is, “…die barmhartige goedertierenheid waardeur God, deur sy heilige invloed op siele uit te oefen, hulle na Christus toe draai, hulle bewaar, versterk, vermeerder in Christelike geloof, kennis, geneentheid en hulle aansteek tot die uitoefening van die Christelike deugde.” (Sterke).

Wanneer ons in Jesus glo, gee God vanweë sy barmhartigheid ons NIE wat ons verdien nie:

Sy toorn, ewige straf in die hel

En wanneer ons in Jesus glo, vanweë Sy genade, gee God vir ons wat ons nie verdien nie. Hy…

Gee ons die ewige lewe
Neem ons aan as sy kinders
Maak ons ​​mede-erfgename van Christus, gee ons oneindige rykdom in Christus
Gee ons sy Heilige Gees
Gee ons krag en oorwinning oor sonde
. Woon in ons
Stel ons gelykvormig aan Christus Laat
alles saamwerk vir ons goed
Hoor ons gebede
Gee vir ons gawes van die Gees
Dra vrugte van die Gees voort: liefde, vreugde, vrede, ens.
Gee ons goeie werke om in te wandel
Hy sal nooit sy liefde van ons verwyder nie
En eendag sal ons sy aangesig sien

En die lys gaan aan en aan….

En God stort nie sy genade moedeloos uit nie. Hy verlang om dit oor ons uit te stort. Jesaja 30:18 sê: “Daarom begeer die HERE om jou genadig te wees, en daarom wag Hy in die hoogte om Hom oor jou te ontferm.”

God is oordadig met sy genade. Hy gee ons nie net ‘n bietjie nie. Hy gooi dit uit:

In Hom het ons die verlossing deur sy bloed, die vergifnis van ons oortredinge, na die rykdom van sy genade  wat Hy aan ons geskenk het … ( Efesiërs 1:7-8 )

So, wat moet ons reaksie wees op God se verstommende genade en uitbundige genade wat hy oor ons opgehoop het?

Ek het nie plek in hierdie pos nie, maar ‘n paar maniere waarop ons moet reageer:

Dankbaarheid

Wonder, verwondering, lofprysing en aanbidding

Lewe heelhartig vir die een wat ons gered het

Om ons God na te volg en genadig en genadig te wees teenoor diegene wat dit nie verdien nie

As jy nog nooit in Jesus geglo het nie, bied hy jou die gratis gawe van sy genade, vanweë alles wat Jesus gedoen het.

Hy is die ewige God, maar het ‘n mens geword, ‘n sondelose lewe gelei van volmaakte gehoorsaamheid aan sy Vader, en dan ons sondes en God se toorn aan die kruis gedra.

Toe het hy uit die dood opgestaan ​​en na die hemel opgevaar waar hy as Here van die Here regeer.

En hy belowe dat vir almal wat in Hom glo en Hom so aanroep, behalwe hulle, Hy hulle genadig sal wees, hulle sondes sal vergewe en aan hulle die ewige lewe sal gee en sy genade oor hulle sal betoon.

Hy smag daarna om verlossing aan jou te gee. Moenie nog ‘n dag wag om in te glo en hom aan te roep om jou te red nie!

Die verskil tussen genade en barmhartigheid is dat genade kry wat ons nie verdien nie. 

So, wat is die verskil tussen genade en barmhartigheid?

Beide genade openbaar die verbysterende, heerlike, verruklike karakter van God.

In sy verbysterende genade gee hy ons nie wat ons verdien nie. Hy het dit eerder vir Jesus gegee.

In sy verregaande, oordadige genade gee hy ons wat ons nie verdien nie. Hy gee ons die belonings wat Jesus verdien het.

By: Biblestudytools.com 

For he that findeth me shall find life, and shall receive mercy from the Lord. But he that sinneth against me, harmeth his own soul; All those who hate me love death.’ Proverb. 8:35-36 But God shows his love for us in this: While we were still sinners, Christ died for us. Romans 5:8 He committed no sin, nor was any guile found in his mouth; He did not rebuke in return; He did not threaten when he suffered, but committed himself to the righteous judge. He Himself bore our sins in His own body on the cross, that we might die to sins and live to righteousness; By His stripes you were healed. 1 st. Proverb. 8:35-36 Nor is salvation in any other; For there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.” Acts 4:12 Jesus said to him: “I am the way, the truth, and the life; No one comes to the Father except through me.” John 14:6 Behold, he comes with the clouds, and every eye shall see him, even those who despise him; And all the tribes of the earth will mourn because of him. So be it! Amen! Revelation 1:7 And he was clothed in blood; And his name is called ‘Word of God’. Revelation 19:13 “And behold, I come quickly; And I have my reward to give to every man according to his work. I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.” Revelation 22:12-13 Note: Today people don’t even have time to go to heaven. Believe in Jesus Christ and you will receive forgiveness of sins, salvation and eternal life.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Translate »