God loves you. “ The Lamb, who was killed before the origin of the world, is a man who has received support, splendor, wisdom, power, refinement, whole month, respect, faith and silt। Let him be glorified forever. ”Now came true Amen। In this world you have received everything but so far Jesus has not believed in Christ, you are the saddest and most righteous man ! The poorest people on earth are not without money but without Jesus Amen ! Your first need and need is the forgiveness of eternal security sins, salvation and eternal life – “ Behold, the Lamb of God who has raised the sin of the world’।And he is atonement for our sins, and not only for us, but also for the sins of the whole world। The only Creator God – Ekmatra Caste Man – Ekkatra Blood Red – Ekkatra Problem Sin – Ekkatra Solution Jesus Christ Do you know that there is eternal life even after the deer only God loves you ! Because God loved the world so much that he gave it to his only born Son – No one who believes in him is unhappy, But he may have eternal life, but God reveals his love for us: Christ died for us when we were sinners। Because you are saved by grace by faith; And it is not from you, it is God’s donation; He who is waking up to my door every day hears me waiting for the pillars of my doors, Blessed is that man। But God reveals his love for us: Christ died for us, while we are sinners। But in all these things we are even more than the winners by him, who loved us। Because I have been completely unarmed, neither death nor life, nor angels, neither the princes, nor the rights, nor the things that come from now, nor the things that come later, neither the heights, nor the deep, Neither any other creation can separate us from the love of God in our Lord Christ Jesus। Love is in this – not that we loved God, but that He loved us and sent his Son to be atone for our sins। For God made sin for us, who did not know that we would be the righteousness of God। Jesus said to him: “ Bato, truth and life are me; No one comes to the Father except me. ” Your word is a light for my feet, and a light for my way। I cried before Miramire fell bright; I hope in your word। My eyes are open at night’s guard to meditate on your word। And call me on the day of the storm; I will deliver you, and you will raise me। He cures those with broken hearts and binds them to the ointment of their injuries। You will be in me and ask for whatever you want if my words are in you, and that will be done for you।
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Print
Pocket
OK

Where Is God?


Leef God in ‘n fisiese plek?

Die Bybel leer ons dat God nie deur fisiese ruimte beperk word nie. Trouens, koning Salomo erken dit in  1 Konings 8:27 en sê: “Maar sal God werklik op die aarde woon? Die hemel, selfs die hoogste hemel, kan jou nie bevat nie. Hoeveel minder hierdie tempel het ek gebou!” Selfs die grootste tempel kan God nie bevat nie. Hy is te groot, te kragtig en te groot om tot ’n fisiese plek beperk te wees.

Die Bybel beskryf ook dat God alomteenwoordig is  , wat beteken dat God te alle tye oral teenwoordig is. In  Psalm 139:7-10 skryf koning Dawid: “Waar kan ek heengaan van u Gees af? Waarheen kan ek vlug van u teenwoordigheid? As Ek opgaan na die hemel, is jy daar; as ek my bed in die diepte opmaak, is jy daar. As ek opstaan ​​op die vleuels van die dagbreek, as ek aan die oorkant van die see gaan woon, ook daar sal u hand my lei, u regterhand my vashou.” Hierdie gedeelte maak dit duidelik dat daar geen fisiese plek is waar God nie teenwoordig is nie.

In  Johannes 4:24 sê Jesus vir die Samaritaanse vrou by die put: “God is gees, en sy aanbidders moet in die Gees en in waarheid aanbid.” Hierdie vers versterk die idee dat God nie deur ‘n fisiese plek gebind is nie, maar teenwoordig is waar die Heilige Gees ook al aan die werk is.  

Waar is God?

Terwyl God oral teenwoordig is, is daar sekere plekke in die Bybel wat op ‘n spesiale manier met God se teenwoordigheid geassosieer word. Een van die bekendste voorbeelde is die tempel in Jerusalem. 1 Konings 8:10-11  beskryf die oomblik toe die Verbondsark in die tempel ingebring is, en die heerlikheid van die Here daarop neergedaal het: “Toe die priesters uit die heiligdom teruggetrek het, het die wolk die tempel van die Here gevul. . En die priesters kon vanweë die wolk nie hulle diens verrig nie, want die heerlikheid van die Here het sy tempel vervul.”

Na Jesus se dood en opstanding is die idee van ‘n fisiese tempel as die woonplek van God egter verander. 1 Korintiërs 6:19-20  verklaar: “Weet julle nie dat julle liggame tempels is van die Heilige Gees wat in julle is, wat julle van God ontvang het nie? Jy is nie jou eie nie; jy is teen ‘n prys gekoop. Eer God dan met julle liggame.” Hierdie gedeelte sê vir ons dat ons as Christene die woonplek van die Heilige Gees is , en daarom is God met ons waar ons ook al gaan.  

Die Bybel leer ook dat God teenwoordig is in die harte van gelowiges. Soos  1 Korintiërs 3:16  aandui: “Weet julle nie dat julle self God se tempel is en dat God se Gees in julle midde woon nie?” Dit beteken dat wanneer ons Jesus as ons Here en Verlosser aanneem, God se Gees in ons woonplek neem. Dus, terwyl God nie tot ‘n fisiese plek beperk is nie, is hy teenwoordig in die lewens van sy mense. 

Wat om te doen as God ver voel.

Al weet ons dat God altyd by ons teenwoordig is, kan daar tye wees wanneer ons voel dat God ver is. Dit kan om verskeie redes gebeur – ons gaan dalk deur ‘n moeilike tyd, ons sukkel dalk met sonde, of ons voel dalk bloot geestelik droog. In hierdie oomblikke kan dit nuttig wees om te onthou dat God altyd naby is, selfs wanneer ons dit nie voel nie. 

God is met ons in alle omstandighede – in beide die heuwels en dale van die lewe . Dit is egter makliker om God se teenwoordigheid by ons raak te sien tydens goeie tye wanneer ons ons seëninge vier as wat dit is wanneer ons deur uitdagings gaan. Wanneer God ver voel, kan ons na hom uitreik vir hulp. Psalm 46:1  verseker ons dat, “God is ons toevlug en sterkte, ‘n ewige hulp in benoudheid.” Nog ‘n vers wat ons daaraan herinner dat God met ons is in ons pyn en ons stryd, is  Psalm 34:18 : “Die Here is naby die wat gebroke is van hart, en Hy verlos die wat verslae is van gees.” 

As ons God se teenwoordigheid wil ervaar, moet ons tot Hom nader. Dit kan behels dat ons ons sondes bely en daaroor berou. Jakobus 4:8  sê vir ons: “Nader tot God en Hy sal tot julle nader. Was julle hande, julle sondaars, en reinig julle harte, julle dubbelhartiges.” Jesus openbaar in  Matteus 5:8 , “Salig is die wat rein van hart is, want hulle sal God sien.” Soos ons ons bes doen om heilige lewens te lei , kan ons nader aan ons heilige God groei en meer bewus word van sy teenwoordigheid by ons. Jesus is ons voorspraak , en ons kan Hom vertrou om ons te help om geestelik te groei in alle aspekte van ons lewens. Matteus 1:23  noem Jesus “Immanuel”, wat “God met ons” beteken.  

Hoe meer tyd ons spandeer om met God te kommunikeer deur gebed en meditasie , hoe meer kan ons bewus word van sy teenwoordigheid by ons. Soos ek in my boek, Wake Up to Wonder , skryf ,  is gebed  bloot om met God te praat, terwyl meditasie bloot na God luister. Ons kan (en moet) dit geniet om met God te kommunikeer deur gebed en meditasie net soos ons gesprekke met goeie vriende geniet. Gesprekke met God is egter selfs beter, want dit inspireer ons met ontsag wat ons wysheid gee  en ons beweeg om te aanbid    

Wanneer God ver voel, kan ons Hom ook in die natuur vindRomeine 1:19-20  sê dat mense wat God wil leer ken, sy eienskappe in die natuur, wat God geskep het, kan ontdek: “Want wat van God bekend is, is vir hulle duidelik, omdat God dit vir hulle duidelik gemaak het. Sedert die skepping van die wêreld is God se onsigbare eienskappe – sy ewige krag en goddelike natuur – duidelik gesien, en word verstaan ​​uit wat gemaak is, sodat mense sonder verskoning is.” Dus, om die natuur te geniet (soos om deur ‘n woud te stap of in ‘n meer te swem) kan ons persepsie van God se teenwoordigheid by ons versterk terwyl ons nadink oor God se rol as die Skepper van die natuurlike wêreld rondom ons. 

God belowe om ons te help om hom te vind wanneer ons hom ook al soek. Hy sê vir ons in  Jeremia 29:11-14 : “‘Want Ek weet watter planne Ek vir julle het,’ spreek die Here, ‘voorspoed en nie teenspoed nie, beplan om vir julle hoop en ’n toekoms te gee. Dan sal jy My aanroep en tot My kom bid, en Ek sal na jou luister. Jy sal My soek en vind wanneer jy My met jou hele hart soek. Ek sal deur jou gevind word, spreek die Here.” 

Afsluiting

God is te magtig om tot enige spesifieke fisiese plek beperk te wees. Ons kan hom oral kry. God is altyd teenwoordig in ons lewens, en hy beweeg nooit van ons af weg nie. Wanneer God ver voel, kan ons nader aan hom kom deur hom meer te soek, wat ons sal help om sy teenwoordigheid by ons raak te sien. Ons kan vol vertroue wees dat, maak nie saak hoe ons voel nie, ons God kan vind wanneer ons nouer verhoudings met hom soek.

For he that findeth me shall find life, and shall receive mercy from the Lord. But he that sinneth against me, harmeth his own soul; All those who hate me love death.’ Proverb. 8:35-36 But God shows his love for us in this: While we were still sinners, Christ died for us. Romans 5:8 He committed no sin, nor was any guile found in his mouth; He did not rebuke in return; He did not threaten when he suffered, but committed himself to the righteous judge. He Himself bore our sins in His own body on the cross, that we might die to sins and live to righteousness; By His stripes you were healed. 1 st. Proverb. 8:35-36 Nor is salvation in any other; For there is no other name under heaven given among men by which we must be saved.” Acts 4:12 Jesus said to him: “I am the way, the truth, and the life; No one comes to the Father except through me.” John 14:6 Behold, he comes with the clouds, and every eye shall see him, even those who despise him; And all the tribes of the earth will mourn because of him. So be it! Amen! Revelation 1:7 And he was clothed in blood; And his name is called ‘Word of God’. Revelation 19:13 “And behold, I come quickly; And I have my reward to give to every man according to his work. I am Alpha and Omega, the beginning and the end, the first and the last.” Revelation 22:12-13 Note: Today people don’t even have time to go to heaven. Believe in Jesus Christ and you will receive forgiveness of sins, salvation and eternal life.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Translate »